جمعه 10 فروردين 1403  
تازه ها

رئیس مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی خبر داد؛

موسوعه کاشف الغطاء با انتشار پنجاه جلد کامل می‌شود

پایگاه اطلاع رسانی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی(ایسکا): رئیس مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی در مراسم رونمایی از چهارده جلد کلامی موسوعه مرحوم شیخ محمد حسین کاشف الغطاء، از انتشار ۳۶ جلد دیگر با موضوعات فقهی، سیاسی و فرهنگی خبر داد.

 حجت الاسلام والمسلمین اکبر اسدعلیزاده در «پیش‌همایش کنگره بین المللی علامه آیت الله شیخ محمد الحسین آل کاشف الغطاء» با موضوع بررسی اندیشه‌های کلامی و رونمایی از مجموعه کلامی موسوعه که در پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی برگزار شد، فعالیت‌های انجام شده در جهت نشر این موسوعه را توضیح و موضوعات آن را تشریح کرد.
رییس مرکز احیای آثار اسلامی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی با تعریف از شخصیت علامه شیخ محمدحسین کاشف الغطاء توضیح داد: در سال 1384 شمسی با خانواده این عالم عالیقدر صحبت و در سال 1387 به صورت رسمی فعالیت در زمینه تهیه این موسوعه آغاز شد.
وی ادامه داد: انتشار موسوعه شیخ محمد حسین کاشف الغطاء در پنجاه جلد تصویب شد و اکنون 14 جلد کلامی آن منتشر شده است؛ 20 جلد فقهی و 16 جلد سیاسی، اخلاقی و ادبی از آن بزرگوار در آینده‌ای نه چندان دور منتشر خواهد شد.
منبع:روابط عمومی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم

08:171396/10/30
تعداد بازدید: 1153
 
امتیاز دهی
 
 

خانه | بازگشت | حريم خصوصي كاربران |
Guest (PortalGuest)

دبيرخانه كنفرانس‌هاي بين‌المللي
مجری سایت : شرکت سیگما